יום שבת, 7 בפברואר 2015

המדריך לכיסוי המושלם




הי לכולם,

ברוכים הבאים לבלוג שלי, בפוסט הזה אני רוצה לדבר על מייקאפים בעלי יכולת כיסוי בינונית גבוהה.
בכל יום יותר ויותר נשים משתמשות בסוגים שונים של מוצרים כדי להשיג פנים חלקות יותר, יפות יותר בעלי גוון זוהר, בריא ואחיד.
חלק אוהבות כיסוי גבוה יותר, וחלק אוהבות שבקושי מכסה, אני מאותן הבנות שנולדו עם עור חלק אבל גוון שמשתנה במהלך היום בהתאם למצב הרוח שלי ואני מעדיפה כיסוי הכי קרוב למושלם שרק יכול להיות.
לא משנה כמה מוצרים ניסיתי בין אם זה מייק אפ נוזלי, אבקה, מוצק וכו', אם אין לו רמת כיסוי גבוה זה פשוט לא נראה עלי טוב.
אז אחרי שניסיתי המון מייקאפים בעלי כיסוי גבוה, אני רוצה לשתף אתכן בחוויות המשתמש שלי.
אצלי אין מייק אפ שהוא האחד, איך אני בוחרת מה לשים? תלוי במזג האוויר, מצב רוח, בוקר או ערב וכו'... אם קיץ אז מייק אפ אחד, אם חורף אז אחר, אם בוקר או ערב, שיששבת או מייק אפ לעבודה, לכל אחד כזה יש לי מייק אפ אחר שאני שמה.



(*אני בעלת צבע עור בהיר, יש לי עור מעורב, בחורף יותר נוטה ליבש. לשם השוואה אני גם רושמת ליד כל אחד את הצבע שבו אני משתמשת, חשוב לי להדגיש שבגלל האדמומיות שבאה והולכת מתי שרק מתחשק לה שאני משתמשת במייקאפים בעלי כיוסי די גבוה)

כל המוצרים נקנו בארץ ברשתות השונות בהתאם למוצר פרט ל - Rimmel – stay matte liquid mousse foundation (100
אז הנה המייקאפים שלי והסיפור כיסוי שלהם:
1. Estee Lauder – Double wear (2N1-Desert beige +1N1-Ivory nude) 
נראה לי זה המייקאפ המפורסם והנקנה ביותר בקרב נשות מדינת ישראל.
אז כן, גם לי יש אותו ואני מאוד אוהבת אותו, יש לו כיסוי מעולה, הוא עמיד מאוד, מה שאני לא אוהבת זה שאני נאלצת לערבב בכל פעם שני צבעים שגם אותם כמעט בלתי אפשרי להשיג (קיימים בסניפים מסויימים).
כמו שאמרתי יש לו רמת כיסוי מאוד גבוהה אבל עם זאת הוא גם די מייבש את הפנים, הוא מתייבש כמו "שפכטל" על הפנים ומוחק לחלוטין כל גוון טבעי (בתמונות מלבין את הפנים), כלומר, אחרי ששמים את המייקאפ, צריך לעשות עבודת הצללות די אינטנסיבית כדי להחזיר תלת ממדיות לפנים. בגלל שהוא מייבש אני נוטה להשתמש בו דווקא בקיץ ולא בחורף אחרת מדגיש קילופים במידה ויש כאלו.
בגלל רמת הכיסוי הגבוהה שלו, כדי לקבע את המייקאפ אני משתמשת פודרה שקופה.
2. Estee Lauder Double wear maximum cover  (creamy vanilla) 
עוד מייקאפ מהסדרה המהוללת אבל הוא די שונה מקודמו. מדובר במייקאפ נוזלי יותר, יש לו כיסוי גבוה יותר מהגרסה הקלאסית והוא יותר שומני.
משתמשת בו בעיקר בחורף, לא כל כך מתאים בקיץ (עושה ברק באזור ה T), מעולה לכיסוי מלא וצריך כמות קטנה מאוד כדי להשיג את הכיסוי המושלם. (לשם השוואה בין שתי הגרסאות, בגרסת המייקאפ הרגילה אני משתמשת בכמות פי 2-2.5).
גם פה, כדי לקבע את המייקאפ משתמשת בפודרה שקופה.
3. Mac - Studio Fix Fluid (NC15)
המייקאפ המפורסם של מאק, אולי השמיש ביותר מבין אלו שקיימים בחנות, אמור להיות מייק אפ עמיד עם כיסוי גבוה. בפועל? אמממממ לא כל כך. אין סיכוי שאשים אותו ללא הפודרה שלהם: Studio Fix-Powder Plus (C2), לדעתי הוא לא נותן כיסוי מספיק טוב כדי להסתפק בפודרה שקופה בלבד, ה Studio powder לגמרי משלימה את החסר וביחד הם אכן נותנים כיסוי מעולה.
לדעתי לא באמת שווה את המאמץ (לא אחדש את המלאי אחרי שיגמר), יש אחרים לא פחות טובים ובמחירים יותר נמוכים.
(בעבר היה לי גם את ה
Studio Sculpt, אומנם בעלת כיסוי פה ונעים מאוד על הפנים אבל הפסקתי להשתמש בו אחרי שלא היה מספיק עמיד, לא מתאים לעור מעורב או שמן).
4. Gaya (1+3)  
המייק אפ המינרלי של החברה. מדובר במייקאפ באבקה, מורכב מערבוב של כמה צבעים ונעשית התאמה אינדיבידואלית לצבע העור. 
להפתעתי אני מאוד אוהבת את הכיסוי שלו למרות שצריך לשים לא מעט חומר כדי לקבל את הכיסוי הרצוי, אבל החיסרון העיקרי שלו זה חוסר העמידות, בנות בעלות עור מעורב יצטרכו לחדש את הכיסוי אחרי כ -4 שעות, לגבי בעלות עור שמן, לא בטוחה שהמוצר הזה יצאים להן.
משתמשת בו בעיקר לימים הקצרים שלי או כשלא בא לי להכביד על הפנים, למרות שמצריך הרבה חומר מרגיש מאוד קליק ונעים על העור. את המייקאפ צריך לשים עם קבוקי בלבד.
5. L'oreal - true match liquid foundation  
אחד המייקאפים הפחות יקרים וחייבת להגיד שהוא לא רע בכלל אם כי מתבזבז לא מעט חומר, רמת הכיסוי שלו די מזכירה את זה של MAC אך הוא הלוריאל הרבה יותר מיימי ממנו, כיסוי שניתן לבנות על לקבלת כיסוי בינוני -גבוה, לא מרגיש כבר על הפנים וגם במקרה הזה פודרה שקופה בלבד לא תשלים את העבודה, משתמשת באותה אחת של MAC.
6. Rimmel – stay matte liquid mousse foundation (100)
מייקאפ שלא נמכר בארץ וממש חבל, יחסית למחיר שלו הוא לא רע בכלל, קניתי אותו באתר lifeandlooks.com במחיר של 4.5 פאונד. נותן כיסוי טוב למרות שמצריך הרבה חומר כדי להגיע לכיוסי אבל תמורת המחיר שלו שווה בהחלט. לא עמיד במיוחד אבל לימים קצרים מתאים מאוד.
7. (Studio Sculpt SPF 15 Foundation (NC15
מייקאפ שנותן כיוסי חלק ומאוד יפה לפנים, לא מרגיש כבד ולא מצריך כמות כבוהה של חומר כדי לקבל את הכיסוי הרצוי (גבוה במקרה שלי).
כיוון שהמייקאפ לא מיועד לעור שמנוני או מעורב לא משתמש בו בקיץ כי לאחר כמה שעות נוצרת שמנוניות באזור ה T והכיוסי המושלם שהיה קודם כבר לא כל כך מושלם.
בגלל רמת כיוסי גבוה ניתן להסתפק בפודרה שקופה כדי לקבע את המייקאפ.

זהו בינתיים, מקווה שעזרתי ועשיתי קצת סדר בנושא, בכל שאלה ניתן לפנות אלי בתגובות, אם תרצו לדעת באילו מברשות אני משתמשת ומה המברשת מספר אחת שלי להנחת מייק אפ תקראו את הפוסט הבא: מברשות איפור חלק א: מברשות למייקאפ.

מקווה שנהנתן ונתראה בפוסטים הבאים,
XOXO,
Lena


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה