יום שבת, 7 בפברואר 2015

מברשות איפור חלק ב': מברשות ברונזר והצללות


הי לכולם,
ברוכים הבאים לבלוג שלי, בפוסט הזה אני רוצה לדבר על מברשות לברונז והצללות.
אחרי שכתבתי על ההבדלים בין ברונזר להצללות, אעשה סיכום של כל מברשות שמיועדות למטרות אלו.
נתחיל מהצללות.
כמו שרשמתי בפוסט על הצללות (להוסיף קישור), הצצלות נעשות באזורים שקועים של פנים כגון צדי האף ומתחת לעצמות הלחיים ולכן כדי שנוכל להתמקד בצורה מדויקת אזורים האלו צריך להשתמש במברשות שהקוטר שלהן יחסית קטן כדי שההצללה תהיה מדויקת יותר ולא תתפזר למקומות בהם צריך להניח ברונזר, סומק וכו'.




*בלחיצה על שם המוצר תגיעו לאתר שאני הזמנתי ממנו, במידה ואין קישור, המוצר נקנה מחנות בארץ ואציין את שמה בסוגריים.

המברשות שאני משתמשת בהם להצללות הן המברשות הבאות:
Makeup Geek Brush - Rounded Blush Brush – לא ברור למה היא נקראת Blush brush אבל לסומק היא ממש לא מתאימה, היא קטנה יחסית ולא רכה במיוחד, זו המברשת האהובה עלי להצללות, במיוחד אוהבת לשים איתה את ה N.Y.X “Taupe” Blush והצללית Wheat של בובי בראות.

Makeup Geek Brush - Angled Contour Brush – מדובר במברשת זויתית די קטנה אבל היא עושה בול מה שהקודמת עושה, הייתי הייתי צריכה לבחור אז הראשונה עדיפה לדעתי.

Nars -Ita Kabuki Brush – (לצערי לא זוכרת מאיזה אתר קניתי ולא מוצאת את ההזמנה במייל...) המברשת המהוללת של Nars, לוקח זמן להתרגל אליה, היא די שונה מכל מברשת שהיתה לי עד עכשיו אבל אני מאוד אוהבת אותה.
בעיקר אוהבת לשים איתה את ה
Sleek  contour, שמה מעט מאוד מהחומר ומאוד נוח לטשטש אותו עם המברשת, חשוב לטשטש אותו לא רק לצדדים אלא גם קצת כלפי מעלה (לכיוון עצם הלחי).


מברשת זויתית רגילה  - המברשת הזוויתית הלקאסית, היא של שום חברה, פשוט נורא רציתי אחת והזמנתי מאלי אקספר, במקרה נפלתי על מברשת די איכותית אבל לא הייתי ממליצה להזמין משם כי יש להם די הרבה נפילות, הדוגמא למפרשת זהה היא ה F40  של סיגמה.או ה 127 של Zoeva.

מברשת זוויתית של Jessup (הדיופ של Sigma F84) – משתמשת בה גם למייקאפ (כששאר המברשות זקוקות לשטיפה) אבל עושב בה בעיקר הצללות רטובות.

Real echniques - your finish/perfected, kabuki brush – מדובר במרשת קבוקי נפתחת,
לא בטוחה שהייתי קוראת לה קבוקי... היא יותר מזכירה מברשת זוויתית (במצב הסגור שלה) פשוט עם ידית ממש קצרה, ובמצב הפתוח היא מברשת שטוחה.
קניתי אותה במטרה לעשות הצצלות כשהיא פתוחה ולשים ברונזר כשהיא סגורה... לא ממש עושה אף אחד מהם, במצב פתוח מאוד לא נוח להחזיק אותה כי כל הזמן נסגרת וקשה מאוד לטשטש איתה את החומר מרוב שהיא רכה, במצב סגור היא לא גדולה מספיק.
זו המברשת שאני משתמשת בה הכי פחות.

הגיע הזמן לדבר על ברונזר, פה אין הרבה מה לחדש, אני את הברונזר שלי שמה עם מברשת קבוקי בינונית (לצערי אין לי מושג של איזו חברה היא כי רכשתי אותה בזמן לימודי האיפור שלי לפני מיליון שנה), מברשת נוספות שאני אוהבת לשים איתם ברונזר: מברשת דומה ל Sigma F25  או MAC 138




כמו שאני נוהגת לעשות בפוסטים שלי, אני גם רושמת את המברשות שבתקווה יהיו חלק מהאוסף בעתיד, אז הנה הם: Sigma f05, Charlot Tetilbury -  powder and sculpt brush, Morphe brushes: M438, M437, Wayne Goss brush: 13, 11, 02, Zoeva 105, 110, המברשות של Rea Morris, Tarte והיד עוד נטויה (חבל שכרטיס אשראי קצת פחות חחחחח).

מקווה שעזרתי קצת בנושא ברונזר והצללות והפוסט עשה לכן סדר,
נתראה בפוסט הבא,
XOXO,
Lena