יום שבת, 7 בפברואר 2015

החיפוש אחר הברונזר המושלם (לבהירות עור)...



הי לכולם,
ברוכים הבאים לבלוג שלי, בפוסט הזה אני רוצה לדבר על הברונזרים שמתאימים לבעלות עור בהיר.
אני בעלת עור בהיר (במאק nc15) ואחת הבעיות הגדולות שלי (אחרי שהצלחתי להתאים לעצמי גוון של מייקאפ שלא עושה אותי וורדה מדי או צהובה מדי) היתה למצוא את הברונזר המושלם...
לאחר חיפושים רבים הבנתי שזה הרבה יותר קשה מאשר להתאים לעצמי גוון מייקאפ, לצערי רוב הברונזרים שנמכרים הרבה יותר מדי כתומים ממה שאני יכולה להרשות לעצמי.
אז חיפשתי וחיפשתי, לא וויתרתי לעצמי כי הרי מי לא רוצה מעט שיזוף (גם אם הוא מאוד זמני) על הפנים? בקיצור, אחרי הרבה חיפושים וניסיונות מצאתי מספר (די מצומצם לצעיר) של ברונזרים שלא גורמים להי להיראות כתומה/צהובה או פשוט חולה.
לפני שאתחיל לפרט על הברונזרים, הנה כמה תובנות שהגעתי אליהם במהלך החיפושים:
1. אם תת הגוון של קר (וורדרד) או נייטרלי העדיפות היא לא ללכת על ברונזרים בעלי גוון חם מדי, המטרה היא אומנם להיראות שזופה אבל הבסיס שלו צריך להיות מעט קר יותר מהרגיל או במילים אחרונת פשוט לא כתום.
2. אם החלטתי שביום מסוים שאני קונה ברונזר, אני בדרך כלל לוקחת איתי את הברונזר הקבוע שלי ומנסה להשוות אליו אחרים כדי לא לחזור ולקנות כאלו שלא מתאימים לי בכלל.
3. למה להתמקד רק בברונזר? לפעמים ניתן לקנות פודרה בגוון כהה יותר שיכולה לשמש אותנו כברונזר מושלם. (תהיה דוגמא בהמשך)

אז הנה הברונזרים שאני משתמשת בהם:

*בלחיצה על שם המוצר תגיעו לאתר שאני הזמנתי ממנו, במידה ואין קישור, המוצר נקנה מחנות בארץ ואציין את שמה בסוגריים.

1. (Bobbi Brown - Bronzing powder (Golden light 01
(נקנה בחנות החברה בקניון קמת אביב)
כמו שניתן לראות מהתמונה זה אחד הברונזרים שאני משתשת בהם הכי הרבה, נותן גוון שזוף מאוד יפה, לא נהיה כתום ועמיד לאורך היום, נוהגת לשים לרוב בקיץ או בערב.
2. (Inglot - AMC Pressed powder (52
(נקנה בחנות החברה בדיזנגוף סנטר)
הברונזר הכי שמיש שלי (זו כבר הקופסא השניה!), לדעתי הצבע שלו מושלם!!! מדובר בכלל בפודרה אבל הגוון כל כך יפה והמרקם מאוד נעים שהחלטתי לקנות אותו ולהשתמש כברונזר (אחרי שאת הברונזר מספר אחד שלי של Makeup for ever הפסיקו להביא לארץ והגוון הזה היה הכי קרוב אליו).
משתמשת בעיקר ליום יום בגלל שהוא מאוד עדין ולא בולט במיוחד, זה המוצר העיקרי שלי בחורף, נותן גוון שזוף מאוד טבעי לפנים.
קניתי את הברוזנר בלי להכיר בכלל את החברה וכשהיתה יום אחד הנחה של 30% החלטתי פשוט ללכת על זה ולנסות כמה מהמוצרים של החברה. חייבת להגיד שמדובר בברונזר מוצלח מאוד, קצת מזכיר בגוון שלו את הבובי בראון. מרקם נעים ועמיד מאוד לאורך היום.
4. MAC  - ברונזר מקולקציה של ברוק שילדס
(נקנה מחנות החברה)
הסיבה שקניתי את המוצר היא שמאוד אהבתי את הצבע ולצערי אני מוצאת ברונזרים יפים במאק רק בקולקציות, אחד הברונזרים היפים של החברה, יצא בקולקציה של ברוק שילדס לפני כמה חודשים, יותר מזכיר את הברונזר של אינגלוט, משתמשת בו ליום יום, המרקם שלו די נעים, החסרון הכי גדול שלו הוא שהוא לחלוטין לא עמיד.
5.  (85) Givenchy - Le prisme visage mat
(נקנה במשביר לצרכן)
עוד מוצר שמצא את מיקומו אצלי על מדף האיפור כי היתה הנחה ממש גדולה, וטוב שכך, שילוב הצבעים שלו מאוד יפה, יש לו מעט ברק, מורכב מ 4 צבעים שהשילוב ביניהם פשוט מושלם, מרקם מאוד מאוד נעים והכי חשוב עמיד. מתאים גם לשימוש יום יומי (אם שמים מעט) וגם לשימוש בערב.





*בגלל הצילום הצבעים יצאו מעט כתומים (וכהים) יותר ממה שהם במציאות

יש לכן עוד מוצרים שהייתן ממליצות? תרשמו לי בתגובות :-)

מקווה שנהנתן ונתראה בפוסטים הבאים,

XOXO,
Lena