יום ראשון, 29 במרץ 2015

מברשות איפור חלק ג': מברשות לעיניים

הי לכולם,
בפוסט הזה אני רוצה לדבר על מברשות עיניים שלדעתי חובה לכל מתאפרת שאוהבת להשקיע.
אחרי שנטשתי את מברשות הספוג אי שם בתיכון וגיליתי את המברשות שכולנו מכירים היום, צברתי כמות לא קטנה מהם ואני די בטוחה שזה עוד לא הסוף אז אחרי שיש לי כל כך הרבה בחרתי כמה מברשות שבעיניי הכי חשבות.







בתמונה יש הרבה מברשות מאותו סוג, כמובן לא חובה שיהיה את כולן, אפשר אחת מכל אחת או אפילו פחות מזה אבל, רציתי להראות את הסוגים השונים ולהסביר קצת איך אני משתמשת בכל אחת ואחת מהן.

1. מברשת ראשונה והכי הכי חשובה בעיניי זו מברשת בינונית להנחת צללית.
למה בינונית? כי איתה אפשר לעשות הכל, להניח צללית על כל העפעף, על גלגלת העין, בצדי העין, מתחת לעיניים וכו'...
לפעמים זו המברשת היחידה שאני עושה איתה כמעט לוק שלם!
במקרה שלי אני משתמשת במרשת מספר 20 של ירין שחף (נקנה בסטודיו שלו בתל אביב),Real techniques - Base Shadow Brush ומברשות להנחת צללית של La-tweez.
מברשות דומות ניתן למצוא אותה גם ב:  MAC 239, Sigma E55, Zoeva 234 luxesmoky shader brush, והרשימה עוד ארוכה.

מימין לשמאל: Real techniques - Base shadow brush, שתי מברשות של La-tweez ומברשת מספר 20 של ירין שחף


2. מברשת שנייה הכי חשובה לדעתי היא מברשת טשטוש, זו בעצם מברשת שבאמצעותה נטשטש את הצללית שלנו בעיקר באזור השקע של העין. יש כמה מברשות שאני אוהבת למטרה הזו: Sigma E35, Sigma E40, Sigma E25 ,
Makeup geek - soft dome brush, Sedona lace EB13 Real techniques - Deluxe crease brush
ההבדל בין כל המברשות הוא בעיקר בגודל, היותר קטנות שאיתן אפשר להתמקד יותר בחלק הפנימי של שקע העין או הנחת צללית בזווית החיצונית והגדולות יותר שיותר מיועדות לחלק החיצוני של השקע (לטשטוש חיצוני של צללית).
ניתן למצוא מוצרים דומים גם ב: Mac 217, Mac 224, Zoeva 227, Zoeva 221, Zoeva 224

רשימת המברשות רשומה בתיאור של סעיף 2.

3. מברשת נוספת שלדעתי לא פחות חשובה אבל בעיניי היא המצאת המאה וזו מברשת עיפרון או מברשת טשטוש קטנה, היא מעולה לטשטוש צללית מתחת לעין, לטשטוש של עיפרון, להנחת צללית בקו וריסים וכו'.
אני משתמשת בעיקר ב MAC 214 שהיא מעולה לטשטוש של עיפרון בקו ריסים עליון או תחתון, גם מאוד נוח להניח איה צללית ממש קרוב לקו הריסים, מברשות עפרון (Makeup Geek Brush - Pencil Brush והמברשת השנייה שקניתי מאלי אקספר ובמקרה היא יצאה מאוד מוצלחת) אני נוהגת לטשטש צלליות עם צלליות מעבר אחרות.
מברשות דומות נוספות ניתן למצוא ב: MAC 219, Sigma e30, Sigma e20Zoeva 223, Zoeva 226, Zoeva 230


מימין לשמאל: MAC 214, מברשת Makeup Geek Brush - Pencil Brush, מברשת שקניתי באלי אקספרס 
4. סוג נוסף של מברשת הוא מברשת זוויתית קטנה. היא מעולה להנחת צללית לגבות, הנחת צללית בקו דק באזור הקרוב ביותר לקו הריסים וכו'. המברשות האלו מעט יותר עבות ממברשות זוויתיות לאיליינר.
אני משתמשת במברשות הבאות: Real techniques - Brow Brush (דווקא לגבות אני משתמשת בה פחות, יותר להנחת צלליות בקו הריסים),ומברשת מספר 5 של ירין שחף שבה אני משתמשת בעיקר להנחת הצללית בגבות.




5. מברשות נוספות שהן חובה לחובבות הז'אנר היא מברשת איליינר. ההעדפה האישית שלי היא מברשת זוויתית, אני מעדיפה אותה הרבה יותר מאשר את המברשת הרגילה הלקאסית.

המברשות שאני משתמשת בהן: מברשת של מייבלין (באה באריזה עם האיליינר ג'ל), Real techniques - Fine Liner Brush (משתמשת בה כי פחות), מברשת של La-tweez ו Sigma e65


6. אז אחרי שסיימנו את מרבית האיפור, תמיד יש את הפרטים הקטנים כמו הנחת צללית מבריקה בזוית הפנימית של העין, ואת זה נעשה עם מברשת קטנה (לרוב נקראת Detail shader braush או Precise shader brush).
אפשר לראות אותן ב: Zoeva 237, Zoeva 238, Sigma e46
אני משתמשת במברשת קטנה גם כדי לקבע עיפרון עם צללית בקו המים (הקו הפנימי של העין).
המברשות שאני משתמשת בהן: Sigma e65Real techniques - accent brush, La-tweez


*הערה - כל המברשות  של חברת La-tweez נקנו באפריל לפני כמה שנים במסגרת מבצע שהיה ולכן אין לי קישור עבורן.
בנוסף, על המברשות לא רשום שם או מספר מברשת ולכן גם לא יכולתי לרשום פה)

7. מברשת אחרונה חביבה היא איך לא, מברשת לסירוק הגבות.
אני מוכנה לוותר על כל המברשות ולשים צלליות באצבע אבל לעולם לא אוותר לא על מברשת לגבות כי אם הגבות לא נראות מסודרות, לא משנה כמה האיפור יפה זה פשוט לא יהיה זה.
בורכתי בגבות שלא דורשות הרבה השקעה אז אני רק מסרקת אותן שיראו מסודר, אני משתמשת במרשת גבות הכי פשוטה שיש. (את המברשת שלי בכלל קניתי ב Ebay לפני מיליון שנה).




זהו לבינתיים,מקווה שנהניתם ואל תשכחו להשאיר תגובות, 
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה