יום ראשון, 1 במרץ 2015

קניות ב IHERB

הי לכולם,
ברוכים הבאים לבלוג שלי, בפוסט הזה אני רוצה לדבר על הקניות שלי מאתר iHerb.
את האתר הכרתי לפני כמה שנים מהספרית שלי שגם מכורה לקניות באינטרנט, חייבת להגיד שבהתחלה הייתי מאוד ספקנית לגבי טיב המוצרים אבל בכל זאת החלטתי לנסות והזמנתי כמה דברים.
מפה לשם, אני כבר שנים צרכנית נאמנה של האתר, והפעם, החלטתי לשתף אתכם בקניות שלי.
חלק מהמוצרים אני כבר ניסיתי ומדובר בהזמנה חוזרת אבל חלקת חדשים :-)




אני אתחיל ממוצר שאני מזמינה שוב ושוב, לפעמים ההזמנות שלי כוללות רק אותו ועוד כמה סבונים (רק כדי שלא ארגיש פריירית לשלם דמי משלוח ל3 מוצרים), זהו דאודורנטי של Tom's.
כבר מזמן רציתי להפסיק או לפחות למתן את השימוש שלי באנטיפרספרנטים (הדאודורנטים המוכרים שאמורים למנוי זיעה), ניסיתי חלק מאלו שמוכרים בארץ ואחרי שלא התלהבתי בלשון המעטה החלטתי לתת צ'אנס ל - Iherb , ניסיתי שם כמה דאודורנטים, את הפופולריים יותר ואלו שפחות ובין היתר הזמנתי גם את הדאודורנט של  Tom's. חייבת להגיד שהופתעתי לטובה, הוא לא אנטיפרספרנט ולא אמור למנוע זיעה אבל בהחלט לא נופל מהם, משאיר ניחוח ותחושה מאוד נעימים.





את שאר המוצרים הזמנתי פעם ראשונה אז לא יהיה לי הרבה מה להגיד חוץ מהתרשמות ראשונית, אבל יאללה, בואו נצא לדרך!

חוץ מהדאודורנט של Tom's החלטתי לנסות גם את משחת השיניים שלהם, מדובר במשחת שיניים טבעית ללא פלוריד, מכילה פרופוליס ומור.
חשוב להגיד שהחברה לא מבצעת ניסויים על בעלי חיים, לא מכילה צבעי מאכל טעם וריח מלאכותיים ומשמרים למיניהם.
 טוב, בחזרה למשחת השיניים, כמו שאמרתי, לא השתמשתי בה עדיין, אבל יש לה ריח ממש חזק של שומר (לא מתה על זה)


רכיבי הדאודורנט:



 רכיבי משחת שיניים:


*עדכון: התחלתי להשתמש במוצר לפני יומיים, בינתיים מאוד מרוצה, הריח החזק של השומר לא מורגש בטעם, משאיר תחושה נקייה אחרי הצחצוח, בהחלט אמשיך להשתמש במוצר.


המוצר הבא הוא נוזל ניקוי לפנים שמיוצרים משמנים אתריים של לימון וגרניון. אני כבר כמה זמן מסירה איפור עם שמן לפנים ולא עם מסירים איפור רגילים ומאוד מרוצה מהעניין, בהזמנה האחרונה שלי החלטתי לחפש שמן דומה ב Iherb וזה מה שמצאתי, מקווה שיעמוד בציפיות!



רכיבי הנוזל: 



 *עדכון: אחרי שרשמתי את הפוסט השתמשתי במוצר ולהלן המסכנות: מסיר איפור מעולה, אין תחושות לא נעימות בעור אבל מעט מייבש ולכן אני לא הייתי משתמשת בו בחורף (נהיה לי עור יבש) אלא בקיץ (נהיה לי עור מעורב ונוטה לשמנוניות באזור הT).

מוצר נוסף שהזמנתי הוא לקרם לחות לעיניים משעוות דבורים, מעולם לא קראתי עליו בבלוגים אחרים, במקרה נתקלתי בו והחלטית להזמין בגלל התגובות החיוביות למוצר,עדיין לא ניסיתי אותו אבל מהתרשמות ראשונית נראה מבטיח, אין לו ריח מלאכותי כלשהו ומרגיש מאוד נעים על היד, המרכיבים מכילים רק שמנים טבעיים ושעוות דבורים.




*עדכון: אחרי שרשמתי את הפוסט השתמשתי במוצר, חייבת להגיד שהופתעתי לטובה, הרגיש מאוד נעים על העור, לא היה שמנוני מדי ולא עשה לי צריכה בעיניים (יש לי עיניים סופר רגישות...) צריך מעט מאוד מהכמות, לכן בטוחה שהמוצר יספיק להרבה זמן.
מי שמחפשת מוצר טבעי לאזור העיניים בהחלט מומלץ.


כשהזמנתי את המוצר, היה איתו דיל של קרם ידיים, אז כמובן שהזמנתי גם אותו. אני סובלת מיובש נוראי בתקופת החורף, ויש לי אספקה בלתי נגמרת של קרמים בבית (טבעיים וכאלו שפחות), אז תוך כדי הקלדת הפוסט החלטתי לנסות אותו, המוצר אמור להיות ללא ריח, ללא פראבנים, ללא שמנים מהחי וללא צבעי מאכל מלאכותיים וכמובן שלא מבוצעים ניסויים בבעלי חיים.
אחרי שניסיתי הדבר הראשון ששמתי לב אליו הוא הריח שלו, אומנם המוצר אמור להיות ללא ריח אבל הריח שכן יש לו לא ממש נעים וגם הוא נורא כבד! אומנם בינתיים הידיים פחות יבשות אבל לא בטוחה שאני הולכת לאהוב אותו במיוחד. דבר נוסף ששמתי לב, במרכיבים המרכיב השני זה אלכוהול והוא לא בדיוק בריא לעור, בעיקר כי הוא מיבש ובמגע עם שמש יכול לעשות כתמים על העור.



דבר נוסף שהזמנתי (שוב, לא ברור למה...) הוא משחה מרגיעה לפצעים ועור מגורה, לא שאני נפצעת הרבה אבל ראיתי אותה באתר וחשבתי שלא יזיק לי שתהיה לי אחת כזאת למקרה חירום, היא גם עשויה משעוות דבורים וברכיבים שלה מכילה רק מוצרים טבעיים (ולא מהודנסים גנטית), כל הרכיבים אורגניים, לא מכיל חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים, בושם וכמובן לא נוסה על בעלי חיים.


רכיבי המשחה:


כמובן שאני לא יכולה לסיים את הקניות שלי באתר ללא הזמנה של מברשות, הפעם הזמנתי 2 סטים, אחד של Eco tools - סט של 6 מברשות עיניים עם ידית קצרה, קניתי בעיקר לטיולים כי הרגילות אף פעם לא נכנסות לתיק איפור רגיל, והסט השני של Real techniques  (כן, כן, רק עכשיו קניתי אותן) - הסט מברשות עיניים המפורסם של החברה, לא נראה לי שיהיו לי הפתעות אחרי שכלם כבר קנו והשתמשו בהן.



מקווה שנהניתם ונתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה