יום שני, 9 במרץ 2015

סקירה על המסקרה החדשה של ליריאל - Mega Volume Miss Manga

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על המסקרה החדשה של לוריאל: Mega Volume Miss Manga.
אני אגלה לכן סוד קטן עלי, יש הההמממוווןןן איפור ורק שתי מסקרות כאשר אחת חומה ואחת שחורה... מאוד קשה לי למצוא מסקרה שלא תגרום לי לדמוע, שלא תמרח, שיהיה קל להסיר בסוף היום אבל עם זאת שלא תתפורר במהלך היום. אז המסקרה מספר אחת שלי היא ה Double weara mascara של Estee Lauder והמסקרה השנייה שיש לי (החומה) זו ה The Rocket של מייבילין. (אפשר לקרוא יותר פרטים בפוסט הבא).



אחרי שהיה לא מעט רעש בפייסבוק על המסקרה ושמעתי ממנה גם מהחברות שלי, החלטתי לנסות אותה ולספר לכן על החוויה.



טוב, אז הנה התמונות של המסקרה בפעולה, בתמונה הזאת אין עלי שום איפור מלבד מסקרה וככה זה נראה:




את התמונה השניה צילמתי אחרי שהתאפרתי (פודרה נוטה לתת נפח לריסים אם שמים מעט לפני המסקרה) וזה נראה ככה:




אז אין הרבה הבדל ועל פניו היא לא רעה בכלל.
את התמונה הראשונה צילמתי בערב אז גם בדקתי איך היא יורדת, חייבת לתת לה ציון גבוה בכל מה שקשור בהסרה של המסקרה. ירדה במים ובקושי נשאר ממנה זכר מתחת לעיניים אז פשוט הסרתי את השאריות עם מסיר איפור.

בתמונה השנייה שמתי אותה בבוקר כדי לבדוק את ההישרדות שלה, פה אני פחות אוהבת אותה, אחרי מעט מאוד דמע בעיניים (בגלל מזג אויר יבש) היא פשוט התחילה להתפזר מתחת לעיניים, נהיו לי מעט עיגולים שחורים וכבר שעתיים אחרי האיפור אני ישבתי עם מקלות אוזניים כדי לנקות את כל מה שהתפורר.

לסיכום: מסקרה נחמדה אבל לא יותר מזה, אין בה שום דבר מיוחד חוץ מזה שהמברשת שלה נוחה מאוד וניתן להגיע איתה גם לריסים הפינתיים ביותר (המברשת גמישה), אבל מעבר לזה? אמממממ לא נפלתי בכלל. 
אם ללכת על מסקרות במחירים דומים אז אני מעדיפה את זאת של מייבילין שדיברתי עליה בתחילת הפוסט.

זהו בינתיים, מקווה שנהניתם ונתראה בפוסט הבא,
XOXO,
Lena

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה