יום שני, 9 במרץ 2015

My all time favorites

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על המוצרים שאני הכי אוהבת ולא מוותרת עליהם, את כולם אני קונה שוב ושוב (משהו שלרוב לא קורה חחח).
אז בואו נתחיל ונראה מה יש לנו פה:





1. מסקרה Double wear mascara - אז לא רק למייקאפים מהסדרה הזאת אני מכורה אלא גם למסקרה, היא היחידה שאני משתמשת בה, אומנם אני לפעמים מתפתה ומנסה סוג אחר אך בסוף תמיד חוזרת לזאת. (יש לי רק 2 מסקרות בבית, זאת וה The Rocket של מייבלין)
אז מה כל כך מיוחד בה? אני מיד מסבירה...
פעם, כשהייתי שמה מסקרה הייתי מורחת רק בריסים העליונים כי כל פעם שהייתי מנסה לשים קצת צבע בריסים התחתונים אחרי כמה שעות הייתי נראית כאילו יש לי פנס בעין. אי שם לפני 6-7 שנים קיבלתי במתנה תיק עם מוצרים מוקטנים של החברה וביניהם הייתה המסקרה הזאת. התחלתי להשתמש בה רק כי שלי נגמרה ולא היה לי משהו חלופי, אבל, מאז אותו יום לא החלפתי אותה באף מסקרה אחרת (למרות שהיו ניסיונות לפזול לדשה של שהכן אבל אחרי כמה פעמים הבנתי שזה לא ילך בינינו). 
זאת המסקרה היחידה שאף פעם לא נמרחת לי מתחת לעיניים ואני לא נראית איתה עייפה או כאילו לא הסרתי איפור מינימום שבוע. הסיבה לזה זה תרכובת שלה, היא מורכבת ממין שיערות כאלו שכשמורידים אותה היא לא נוזלת אלא יורדת בגושים שלא רואים אותם בזמן שהיא על הריסים. (במהלך היום מקסימום היא יכולה מעט להתפורר ואז פשוט מנקים את הפירורים מתחת לעיניים).
חשוב לי להגיד שאני מכירה בנות שלא אוהבות אותה, או שיש מסקרות שהן אוהבות הרבה יותר, ואכן, כדי שהיא תתן מראה יפה צריך טיפה לעבוד איתה. אי אפשר פשוט לשים אותה במריחות כלפי מעלה אלא בזיגזג כדי שממש תיכנס בין הריסים, אז מקבלים את התוצאות הטובות באמת.

2. שני המוצריך הבאים (שאני אאחד ביניהם) זה המייקאפים של  Estee Lauder וכמובן שמדובר שוב בסדרת ה Double wear. כבר הזכרתי אותם בפוסט הקודם שלי: המדריך לכיסוי המושלם, מדובר בשני מייקאפים האהובים עלי כאשר את הרגיל (מיכל זכוכית) אני שמה יותר בקיץ כי הוא יותר מייבש ואת השני (המיכל הכחול) אני שמה בחורף כי הוא שמנוני יותר. 
אני עדיין לא מצאתי מייקאפ שיעשה עבודה כמו שני אלו, שמעתי על ה - perfection lumière velvet של Chanel אבל בגלל המחיר אני טרם קניתי אותו (אני די בטוחה שזה יקרה בעתיד הקרוב).
אין לי הרבה להוסיף על המוצרים מעבר למה שכבר רשמתי בפוסט הקודם, אני לא מאמינה שאפסיק אי פעם להשתמש בהם ולמי שרוצה כיסוי גבוה ממליצה בחום.

3. מייקאפ נוסף שאני מאוד אוהבת הוא המייקאפ המינרלי של גאיה, מדובר במייקאפ באבקה ששמים אותה עם מברשת קבוקי, גם עליו דיברתי בפוסט שלי על המייקאפים. הוא נותן כיסוי מאוד יפה ולא נופל מהזה של Estee Lauder ברמת הכיסוי שלו, מה שכן, כדי לקבל את הכיסוי הרצוי אני שמה לא מעט מהחומר (נגמר יחסית מהר) אבל בגלל שהוא אבקתי הוא לא מכביד על הפנים בכלל. 
אני משתמשת בו בעיקר בימים קצרים כי הוא לא עמיד במיוחד, לדעתי לא יתאים לבנות בעלי עור שמנוני.



4. המוצר הבא הוא גם של חברת Estee Lauder (מכורה כבר אמרתי?) וזה הסרום Idealist pore minimizing skin refinisher - מדובר בסרום שנועד לצמצם נקבוביות ומונע הופעת ברק שמנוני, משתמשים בו לפני הקרם לחות.
אני משתמשת בו רק בקיץ, לפעמים אפילו לא שמה קרם לחות ומסתפקת רק בו. (אבל זה קורה לעיתים מאוד נדירות כשממש לח בחוץ ואני רוצה שיהיה לי כמה שפחות על הפנים).
זה מוצר לא זול בכלל אבל צריך כמות מאוד קטנה ממנו, הוא מגיע בכמה גדלים - 30, 50, 75 ו 100 (לדעתי את ה 100 לא ניתן לקנות ברץ, אני קניתי בדיוטי פרי), הסרום מספיק להמון זמן, בגלל שהוא מעכב / מונע (שוב, תלוי במזג אויר) הופע של שמנוניות על הפנים הוא גם מאריך את חיי המייקאפ.
אני כן שמתי לב שכשאני שמה אותו אני פחות נוטה לפדר את הפנים וזה משהו שאני לא ממש אוהבת לעשות במהלך היום. (אני לא אוהבת להוסיף שכבות של איפור על כל הפנים הרבה זמן אחרי שהתאפרתי, לרוב כשאני צריכה "לחדש" איפור אני פשוט מסירה הכל ומתאפרת שוב).

5. המוצר הבא גם הוא קשור לטיפוח אבל הפעם מדובר בתמיסה להסרת איפור של חברת Bioderma (אני קניתי באתר Echemist אבל ניתן להשיגו גם בסופר פארם, הבעיה שבארץ הוא מאוד יקר). וואו! פשוט וואו!!! אני  לרוב מסירה איפור רק עם שמן מיוחד או סבונים להסרת איפור כי מסירי איפור רגילים משאירים לי תמיד תחושה לא נקייה בפנים, אבל אם יש מוצר שאני לא מפסיקה להשתמש בו (בקבוק שלישי כבר...) זה ה Bioderma. אין לי מילים לתאר כמה הוא טוב, מסיר כל סוג של איפור והכי חשוב משאים את הפנים עם תחושה של ניקיון, לא מייבש את העור ומנקה את הפנים ממש ביסודיות.
למוצר הזה יש Dupe של חברת גרנייה, ניסיתי גם אותו, הבעיה שאחריו מעט צורבות לי העיניים, משהו שעם Bioderma לא קורה לי. (אני משתמשת ב Bioderma לעור רגיש).


6. המוצר הבא זה מוצר שגם דיברתי עליו בפוסט שלי על ברונזרים: החיפוש אחר הברונזר המושלם (לבהירות עור)...
מדובר בברונזר (שבמקור בכלל פודרה) של חברת Inglot - AMC Pressed powder מספר 52, ניתן לראות בתמונה למטה שהוא כבר מתחיל להיגמר וזה כבר השני שלי!!!! זה הברונזר היחיד שקניתי פעם שנייה! (לרגע חשבתי שהחברה הפסיקה למכור בארץ וזה היה מאוד עצוב עד שגיליתי את החנות שלהם בסנטר)
אם הייתי צריכה לבחור ברונזר אחד ללא ספק זה היה זה, המרקם שלו, והצבע שלו, הכל בו פשוט מושלם! גם לקיץ וגם לחורף.

7. את המוצר הבא אני קונה בכמויות מסחריות, פשוט כי נגמר לי יותר מדי מהר ואני לא יכולה לחיות בלעדו, כמעט כל איפור אצלי מסתיים בו ואני מחזיקה גם אחד בתיק, מדובר ב Studio-Fix-Powder-Plus-Foundation של MAC.
אני לא מצאתי פודרה שדומה לזו, יש לה רמת כיסוי מעולה! יצא לי לשים אותה ישירות על קרם לחות והיא מכסה מעולה, המייקאפ איתה הרבה יותר עמיד מאשר עם פודרה שקופה רגילה וכמובן הכיסוי מושלם ולא נראה מסיכה.
אני משתמשת בגוון C2 (במציאות הרבה פחות צהוב והרבה יותר בהיר), זה לא תואם את גוון המייקאפ שיש לי של החברה (NC15) אבל הוא משתלב מושלם...

*אני בעלת גוון עור בהיר שנוטה לאדמומיות.



8. המוצר האחרון שאני רוצה להמליץ עליו בחווווםםםם זה המרכך שפתיים של Naturalip (נמכר בסופר פרם).
אני סובלת מיובש מטורף בשפתיים במיוחד בחורף, זה המוצר היחיד שבאמת עוזר, אחרי מחקר קטן שעשיתי גיליתי שמוצרים שמכילים וזלין או פארפין (שזה הנפוץ ביותר במוצרים מסוג זה) בעצם מייבשים את השפתיים במקום ללחח אותם וזה גורם לנו לשים עוד ועוד אבל בפועל אין בזה שום תועלת.
זה שפתון שבאמת נותן לחות ומרכך שפתיים, יש לו מרכיבים טבעיים בלבד והוא לא מכיר פראבנים (חומרים משמשרים).


רכיבי השפתון:


זהו בינתיים, מקווה שנהניתם ונתראה בפוסט הבא,
XOXO,
Lena

2 תגובות: