יום חמישי, 4 ביוני 2015

Emma Hardie Essential Collection

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על ההתנסות שלי עם חלק מהמוצרים של Emma Hardie.
שמעתי על המותג הזה מכמה יוטיובריות ובקבוצות בפייסבוק במיוחד על המסיר איפור שלה וכבר מזמן רציתי לראות על מה בכלל מדובר, האם באמת שווה את כל תשומת הלב??

לפני שאתחיל לפרט על המוצרים אני רוצה לספר לכם משהו קטן עלי ועל הרגלי הקניה שלי באינטרנט.
בטח לא קשה לפספס שאני מאוד אוהבת להזמין הרבה מוצרי טיפוח ואיפור מאתרים מחו"ל  אבל מה שאני הכי אוהבת זה לקנות כמה שיותר באותה קניה (במיוחד לאור העובדה שההזמנה מוגבלת ל 75 דולר) ועם זאת לא להוציא מאות שקלים בקניה אחת.
כדי לקנות הרבה במחיר יחסית סביר וגם לא לחרוג מהסכום המותר למשלוח אני משתדלת לקנות קיטים. לרוב הם מאוד מאוד משתלמים (כמו במקרה הזה, תכף הפרטים) אבל לא רק, ככה אני יכולה לנסות יותר ממוצר או שניים ולגבש דעה על כל אחד.
אין יותר מבאס מקנות מוצר בגודל מקורי ומחיר מופרז ואז להתאכזב, לכן קיט הוא פתרון מושלם עבורי.

אחרי ששיתפתי אתכם בפניני החכמה שלי, בואו נצלול למה שבאמת מעניין:



הערה: על מנת שאוכל להעביר בצורה הטובה ביותר את חווית ההתנסות שלי מהמוצרים חשוב לציין שיש לי עור רגיל אבל די רגיש ואדמומי, בנוסף אני נוטה לא להשתמש במוצרים שמכילים הרבה כימיקלים.

הקיט נקרא Emma Hardie Essential Collection, מחירו באתר 42 פאונד (כאשר שווי המוצרים הנו 69.98 פאונד).

תכולה:
1. Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm 50 ml - מחיר ל 100 ml הנו 38 פאונד.
2. Amazing Face Dual Action Professional Cleansing Cloths x1 - מחיר ל 3 יחידות הנו 14 פאונד.
3. Brilliance Facial Oil 30ml - המוצר בקיט מגיע בגודל מלא ומחירו באתר הנו 31 פאונד
4. Amazing Face Rejuvenating Night Cream 15ml - מחיר ל 100 ml הנו 62 דולר (לא היה באתר שקניתי ממנו לכן בדקתי באחד אחר).
5. Moringa Exfoliator 15ml - לא נמצאתי מחיר למוצר בגודל מלא.


Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm - מדובר במסיר איפור במרקם חמאתי.
בדומה למסירי איפור במרקם של שמן אחרים שיש לי (דיברתי עליהם בפוסט: "שמנים להסרת איפור ומוצרים נוספים לניקוי הפנים"), המסיר הזה אינו נוזלי אלא מזכיר מאוד מרקם של חמאה שעמדה הרבה זמן מחוץ למקרר, לפי ההוראות אמורים להסיר אותו עם מטלית שהייתה מצורפת ובמידת הצורך גם ניתן לרכוש אותה בנפרד.
 אני תמיד שואפת לקבל מקסימום תוצאות במינימום מאמץ ולכן רציתי לבדוק האם ניתן להימנע משימוש במטלית (שכמובן מתלכלכת משאריות האיפור ולכן מבחינתי אין מצב להשתמש בה יותר מפעם אחת, משום כך צריך לקנות לא מעט מטליות והן לא בדיוק זולות), שמתי את המסיר על פנים יבשות, עיסתי אל תוך העור בעדינות וכאשר ראיתי שהאיפור נמס פשוט שטפתי במים, אכן כל האיפור ירד!!!
(הערה: אני משתמשת במייקאפ Estee Lauder - Full coverage foundation)
הפנים היו נקיות והכי חשוב, העור לא היה יבש!
הריח מאוד טבעי, רענן ולא מבושם, בתור אחת שלא אוהבת מוצרים מבושמים לא הייתה לי בעיה עם הריח אבל מי שרגיל להשתמש במוצרי טיפוח בניחוחות במושמים לא בטוחה שיאהב את הריח במיוחד.
המוצר בהחלט יכנס למועדפים שלי וקיבל אצלי ציון 5/5.

כנראה בהובלה קצת נסדק ההמכסה והשמן מעט יצא מה שגרם לצבע שסביב במכסה להתקלף מעט.

Brilliance Facial Oil - שמן פנים שניתן לשים ביום ובלילה. הוא מורכב מ 9 שמנים אתריים ו 5 שמנים מהצומח (כגון שקדים, אפרסק וכו'). מטרתם לתת לחות לעור, להחליק אותו ולהעניק לו גמישות. בנוסף מכיל שמן Camelina 'Gold of Pleasure שהנו נוגד חמצון (אנטי אוקסידנט) שמגן על העור מרדיקלים חופשיים*.
אני משתמשת בשמן בלילה ולפעמים גם בבוקר, מאוד מרוצה מהתוצאות, העור לא מרגיש שומני אחרי שהשמן נספג ולא משאיר סימנים על המצעים, יש לו ריח לימוני מעט (שאני מאוד אוהבת) והכי חשוב העור שלי מרגיש מעולה.

את השמן שמים באמצעות פיפטה - מאוד נוח לשימוש, אין מגע של החומר בבקבוק ישירות עם הידיים (סופר חשוב מבחינתי) וכמובן לא מטפטף לשום מקום, ניתן לשים כמה טיפות על כף היד או לטפטף ישירות על הפנים.

כמו קודם, מעניקה לו ציון של 5/5 והמוצר יהיה במועדפים שלי.

*רגע של מדע: רדיקלים חופשים עלולים לפגוע בכל סוגי החומרים המרכיבים את הגוף - בחלבונים, בשומנים, בפחמימות, בחומצות גרעין ועוד. עודף רדיקלים חופשיים לאורך זמן תורם להתפתחותן של בעיות בריאות ומחלות שונות כולל מחלות לב, אלצהיימר, פרקינסון, סרטן, קמטים בעור והאצת תהליכי הזדקנות.



רכיבים
Amazing Face Rejuvenating Night Cream - קרם הזנה לילה לעור הפנים, אמור להחזיר לעור חיוניות ולגרום לו להיראות קורן בבוקר, כמו כן עוזר להחזיר לעור את הגמישות שלו למראה חלק וצעיר יותר.
בהוראות רשום לשים את הקרם על הפנים, הצוואר והחזה.

לעומת המוצרים האחרים שמאוד מאוד אהבתי, את הקרם הזה אני לא אהבתי בכלל, הרגיש לי יחסית כבד.
מהתגובות שקראתי עליו באתרים אחרים ראיתי שהיו ציונים גבוהים מאוד אצל נשים בגילאי 40+ אז אני יכולה להניח שזאת הסיבה, הוא פשוט לא מתאים לגיל שלי. (אעביר אותו לאמא שלי ונראה מה תהיה דעתה עליו)


Moringa Exfoliator - המוצר האחרון הוא פילינג לפנים, אמור לעזור עוזר לטהר את העור באמצעות חלקיקי אורז ושמנים שהוא מכיל, אמור להבהיר ולהחליק את העור ולספק לו לחות.

אין לי משהו רע להגיד על המוצר, אבל גם לא משהו טוב באופן חריג, אפשר להגיד ש"לא נפלתי ממנו". פילינג טוב, לא מייבש את העור, משאיר את העור חלק ונעים.
לדעתי יש לא מעט פילינגים שעושים עבודה דומה אז לא הייתי עושה מאמצים בניסיון לקנות את המוצר אבל בסך הכל אחלה פילינג.


זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena