יום שבת, 18 ביולי 2015

להתפנק עם סבון של פעם

הי לכולם,

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על כמה מהמוצרים הפייבוריטים והחדשים שלי מסבון של פעם.
נתחיל מזה שאני מכורה למוצרים של החברה.
גיליתי אותם לראשונה כשקיבלתי בקבוק מוקטן של סבון פילינג בריח פצ'ולי לבנדר ווניל באחת הקופסאות הראשונות של גלוסי בוקס ומאותו הרגע, פשוט התאהבתי במרקם ובריח, אבל בינינו, מה שהכי משך אותי היה העיצוב של הבקבוק... כן, אני שופטת את הספר לפי העטיפה (אני יודעת, שטחי מצדי, נו מילא...)
ניסיתי כל כך הרבה מוצרים וחזרתי לקנות שוב ושוב ולצערי המוצרים שאני הכי הכי אוהבת הם המהדורות המוגבלות שהחברה משיקה מדי כמה זמן.

הפעם הלכתי ועשיתי קניה גדולה יחסית וחשבתי שבא לי לשתף אתכם, חלק מהמוצרים ממהדורה מוגבלת וחלק מהליין הקבוע.
אז אם בא לכם לקרוא עוד על המוצרים תמשיכו לקורא...




בואו נצלול ישר פנימה ונתחיל לדסקס על המוצרים:

1. סבון מוצק "חלב עזים" - כן, כן, אני משתמשת בסבונים מוצקים, הם מדהימים בעיני!
לא משאירים תחושה שומנית ותמיד מרגישה שהם מנקים הרבה יותר טוב מאשר סבון נוזלי (כמובן שיש לי גם סבון נוזלי, יותר מזה, תמיד יש לי כמה סבונים שבהם אני משתמשת - פשוט כל פעם אני בוחרת מה בא לי באותו הרגע).
טוב, גלשתי מהנושא, נחזור לסבון חלב עזים.
אז ככה, מי שעדיין לא מכיר את הסבון, לכו מהר ותריחו אותו!
יש לו ריח מדהים!!!! ריח של ניקיון אבל מבושם כל כך נעים, קצת מתקתק אבל מצד שני רענן, מאוד קשה לי להסביר את הריח. אבל, הוא מדהים לא רק בגלל הריח שלו אלא גם המרקם (באתר רשום שהסבון בריח לבנדר ושושנים).
אני כבר שנים קונה את הסבון שוב ושוב ויש לו ריח שלעולם לא נמאס.

2. סבון שמן "Clear Dream" - לצערי הרב הסבון המדהים הזה היה חלק ממהדורה מוגבלת שיצא לכבוד פסח 2015 ושוב לצערי, קניתי את הבקבוק היחיד והאחרון שהיה בחנות!!!!
(אני לא מצליחה להבין איך זה הגיוני שהריחות הכי הכי הכי מוצלחים של החברה תמיד רק במהדורה מוגבלת!!! איך???)
על הבקבוק לא רשום מה הריח שלו אבל אני אנסה לתאר אותו: זה מין שילוב של למון גראס עם לבדנר ואולי וורדים... משהו פרשי-מתקתק, ריח של ניקיון מבושם.
מבחינת מרקם הוא כמו כל סבוני השמן של החברה, מעולים.
לא מייבשים את העור ומשאירים אותו רך ועים אחרי המלקחת.



3. סורבה לגוף בריח לבנדר תפוח - עכשיו קיץ וחם אבל זה לא אומר שצריך להפסיק לשמור על הלחות של הגוף (אדרבה, בקיץ העור מתייבש מהשמש במיוחד כשמשתזפים).
אומנם לשמור על לחות מאוד חשוב אבל אני לא יכולה לשים קרם רגיל כי אני מרגישה שזה קצת יותר מדי בחום הישראלי ולכן קניתי סורבה.
הסורבה הרבה יותר קליל מהקרם ונספג מאוד מהר ומשאיר תחושה מאוד נעימה ולא מכביד על הגוף.
הריח של הסורבה "לבנדר תפוח" כל כך מיוחד, השילוב הזה פשוט מושלם. (מכל הקרמים/סורבה מהליין הרגיל הריח הזה הוא הכי טוב בעיני).



4. פילינג סוכר "Papaya Nectar" - אין לי מושג אם זה מוצר ממהדורה מוגבלת או לא כי באתר החברה לא מצאתי את אותו אבל הוא מעולה ואני כל כך מקווה שזה מוצר בליין הקבוע של החברה.
להבדיל מהפילינגים הרגילים שלהם זה לא מלח אלא סוכר וזה פרט די חשוב בעיני כי אם יש סריטה קטנה אז מלח גורם לצריבה וסוכר לא. (בחורף הידיים שלי ממש סדוקות ולעשות פילינג "רגיל" שמורכב ממלח ושמן זה פשוט סיוט!)
מבחינת תחושה אין הבדל בינו לבין הפילינג הקלאסי של סבון אבל הריח שלו מדהים! בזכותו גיליתי כמה אני אוהבת ריח פאפאיה...



5. מבשם אויר פאף "Megical Amber" - כן, שוב מהדורה מוגבלת ושוב קניתי את האחרון...
אין הרבה מה להגיד על מבשם אויר, קניתי אותו בגלל מראה הוינטג' שלו עם הלחצן פאף, את הריח אני יכולה לתאר כ"חמים ונעים".
מעבר לריח המעולה שלו מסיף טאץ' יפה לשידה :-)



* כל המוצרים שדיברתי עליהם לא מכילים SLS ופראבנים.


** החברה מציעה להצטרף למועדון הלקוחות שלהם בתשלום חד פעמי, הוא מאפשר צבירת נקודות מכל קניה ובנוסף מקבלים כל שנה שי ליום הולדת.
והכי חשוב, זה כרטיס מועדון הכי הכי יפה שלי!!! (כן, אני אוהבת דברים יפים גם אם זה רק כרטיס פלסטיק וינטג' מהמם) זה הכרטיס מועדון היחיד שאני ממשיכה להחזיק בארנק רק בגלל איך שהוא נראה :-)





זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה