יום שני, 12 באוקטובר 2015

עוד קניה מוצלחת של מוצרי Caudalie

הי לכולם,


פסוט הזה אני רוצה לדבר על מוצרי Caudalie נוספים שקניתי.
אחרי הפוסט הקודם שלי, שבו הזמנתי את הקיטים בשביל לנסות ולראות מה זה ובמה מדובר, פשוט התאהבתי בכל מוצרים שקיבלתי. חייבת לציין שזו אחת הפעמים הבודדות שקניתי מוצרים שמעולם לא שמעתי עליהם מאף אחד וגם לא קראתי המלצות, פשוט אהבתי את השם והאריזה. (לגמיר שטחי אבל עבד יופי).
אחרי שסיימתי את כל המוקטנים שהיו לי, הבנתי שאני חייבת לקנות עוד, אז קניתי :-)




כמה מהמוצרים שהתחדשתי בהם כבר ניסיתי וכמה קניתי בלי לנסות, אבל, מרוב שהכל כל כך טוב אז אמרתי לעצמי שאין סיכוי שלא אוהב גם אותם. אמרתי וצדקתי.
אני אתחיל סקירה על מוצרים שלא דבירתי עליהם קודם ועל כאלו שכבר כתבתי, אוסיף כמה מילים אבל בגדול כל מה שהיה לי להגיד  כבר אמרתי קודם.


1. Caudalie Moisturizing Toner
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
מי פנים שמיועדים לריכוך העור, מנקים את העור משאריות האיפור ומשאירים אותו רך ונקי. אינו מכיל אלכוהול, הופואלרגני ומתאים במיוחד לחומציות הטבעית של העור.
מה בפועל?
כל מה שכתוב בתיאור. המי פנים אכן לא מייבשים את העור והוא נשאר רך ונעים. אני אוהבת להשתמש בו גם אחרי הסרת איפור וגם לפני הנחת איפור חדש.
לאחר השימוש לא נשארת תחושה דביקה או לא נעימה ולכן אני לא שוטפת את הפנים שוב אחרי השימוש אלא ממשיכה עם שאר המוצרים מייד אחריו.

2. Caudalie Nourishing Body Lotion
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
מכיל זרעי ענבים, שמן ענבים וגינקגו דו-אונתי. מיועד לכל מי שמחפש לחות ואנטי אוקסידנט לגוף.
מלא ברכיבים מזינים, מעניק לחות לאורך זמן מה ששמקנה לעור אלסטיות ורכות.
מה בפועל?
קרם גוף מעולה, ריח עדין ומאוד נעים. נספג מהר ומשאיר תחושה נעימה, העור אכן נהיה הרבה יותר רך ונעים. לא משאיר תחושה שמנונית או דביקה.


3. Caudalie Thé Des Vignes Shower
תיאור המוצר כפי שרשום באתר:
ג'ל רחצה ללא SLS, מועשר באלו-וורה מבוסס על צמחים, הפרומולה מתאימה לחומציות הטבעית של העור. בניחוח וורדים לבנים ופלפלון דמוי-אלה.
מה בפועל: ג'ל רחצה עם ריח פרשי וקיצי, מאוד נעים על הגוף, לא מייבש את העור. החסרון היחיד הוא, שבגלל שלא מכיל SLS (שזה יתרון), על מנת שיווצר קצף, צריך לשים כמות יחסית גדולה מה שגורם לו להסתיים מהר. אבל זה לחלוטין שווה את זה.

תמונה מהאינטרנט

על שאר המוצרים ניתן לקרוא בפירוט בפוסט הקודם שלי, געת רק אוסיף את דעתי על המוצרים אחרי שימוש ממושך.


4. Caudalie Fleur de Vigne Shower Gel  - ג'ל רחצה עם ריח מדהים!!!!! מאוד אוהבת איך שמשאיר את העור, לא מייבש אותו לחלוטין. החסרון היחיד הוא, שצריך לשים כמות די גדולה כדי שיהיה קצף (לא מכיל חומר מקציף SLS) וזה גורם לו להימר מאוד מהר יחסית.

תמונה מהאינטרנט

5. Caudalie Lip Conditioner  - מעולה וממולץ! הטעם, הירח, המרקם, התוצאה... הכל פשוט מעולה. מאוד אוהבת את המוצר הזה. כבר קניתי את האריזה השניה כי הראשונה לקראת סיום.

6. Caudalie Divine Oil - אני לא חושבת שאי פעם אפסיק לקנות אותו, הריח שלו כל כך נעים והכי חשוב לא מעיק ולא נמאס. היתרון הכי גדול שלו הוא שלא נשארת אחריו תחושב של "שמן", הוא נספג מאוד מהר והעור פשוט נהיה רך, נעים ולחותי מבלי להיות שומני או דביק. כמובן שיש גם את הריח המדהים שקשה להפסיק להריח כל דקה.

7. Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet - אחד הקרמים הכי טובים שהיו לי אי פעם. מצד אחד הוא קליל ומצד שני מעניק לחות מבלי להיות מעיק וכבד. הוא מושלם לקיץ אבל לדעתי יהיה גם מעולה לחורף. אני מאמינה שיתאים לכמעט כל סוגי העור (פרט ליבש מאוד או שומני מאוד)

8. Caudalie Hand and Nail Cream - יש לו ניחוח מדהים, אוהבת את התחושה על הידיים, מרכך את העור. בקיצור עושה כל מה שקרם ידיים טוב צריך לעשות.



כל המוצרים שציינתי אינם מכילים את המוצרים הבאים:
פרבנים, שמן מינרלי, מוצרים מהחי, פנוקסיאתנול (חומר משמר), פרפין (או וזלין כפי שמוכר בארץ למרות שוזלין זה בכלל שם של מותג אשר מוצריה מבססים על פרפין רך), צבעים מלאכותיים, SLS, פתאלטים (במקום שאפרט מה זה להלן קישור לויקיפדיה)



לגבי כל הקשור בניסויים על בעלי חיים - החברה טוענת כי אינה מבצעת ניסויים, אבל, כיוון שהיא מוכרת את מוצריה לסין, על פי החוק בסין כל חברה שרוצה למכור את המוצרים שלה שם חייבת לבדוק אותם על בלי חיים. אין תשובה רשמית מהחברה בנושא.
ליתר פירוט ניתן לקרוא בפוסט הראשון על המוצרים.


קניה של המוצרים: צרפתי בכולם לינקים לאתר www.feelunique.com מסיבה שזה האתר שבו המחיר הסופי אחרי הנחות היה הכי משתמלם, קרה לי שהיו כפל מבצעים והמחיר היה נמוך משמעותית ממחיר מקורי (זהה בין כל האתרים הבריטיים).
באופן מפתיע המחיר בגבוה ביותר למוצרי החברה הנו בספורה  - לא ממליצה לרכוש שם את המוצרים.
במידה אתם טסים לחו"ל, אני ממליצה לבדוק באתר החברה באילו מדינות ניתן לקנות את המוצרים בחנויות ומה מחירם ולפי זה להחליט. (חלק מהמוצרים קניתי בטיול בגרמניה והמחיר היה הרבה יותר זול מהמחיר אחרי הנחה של 15% ב Feelunique)




זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,
Lena

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה