יום שלישי, 5 בינואר 2016

מוצרים שסיימתי חלק א' - מוצרי טיפוח

הי לכולם!


סוף סוף פוסט מוצרים שסיימתי!!!! OMG! אגרתי אותם כל כך הרבה זמן ומרוב שאגרתי ואגרתי נהיה לי יותר מדי, לכן החלטתי לחלק אותם לשתי קבוצות:
1. מוצרי טיפוח שסיימתי
2. מוצרי איפור שסיימתי
בפוסט הזה אדבר על המוצרי הטיפוח :-)





פתאום אני רואה שיש לי כל כך הרבה וזה לא כולל את המוצרים שבטעות זרקתי אבל שמתם לב כמה סבונים??? מרגישה שאני שותה אותם חחחחחח
סתם שתדעו, חלק מהדברים סיימתי בכפולות של כמה למרות שצילמתי רק אחד, פשוט לא היה לי כבר איפה לאחסן.


כדי להקל ולקצר את הפוסט, כל מוצר שכבר הוזכר בפוסט אחר יצורף לו קישור ולא אפרט יותר מדי, רק כמה מילות סיכום.
כיוון שמדובר בלא מעט מוצרים ועל מנת לא ליצור פוסט עמוס ביותר מדי טקסט, חילקתי אותם לקטגוריות כך שכל אחד יכול לעבור לקטגוריה שמעניינת אותו.
טוב, בואו נתחיל...

אמבטיה ורחצה:

1. סבונים של סבון של פעם - אני מאוד אוהבת את המוצרים של סבון של פעם וגם כתבתי עליהם פוסט.
פעמיים בשנה הם מוצאים קולקציה במהדורה מוגבלת והאמת אלו הריחות המעניינים באמת...
שני הסבונים היו במהדורה מוגבלת, אחד מראש השנה של שנה שעברה והשני מפסח קודם. המג'סטיק (הבקבוק החום) שיצא בראש השנה של 2014 היה כל כך טוב שקניתי 3 בקבוקים של סבון(נשאר לי אחד אחרון שאני משתמשת בו עכשיו) ו 4 פילינגים (מתוכם נשארו 2). היום מתבאסת שלא קניתי עוד כי למען האמת זה הניחוח הכי טוב שהיה לחברה עד היום, שאר הקולקציות היו הרבה פחות טובות בהשוואה לזו וכל כך חבל לי שלא עושים אותו חלק מהליין הרגיל (שלחתי מייל ופניה בפייס אבל לא ממש עשו עם זה משהו...)
הסבון השני  הוא סבון שמן "Clear Dream", יצא בקולקציה של פסח שנה שעברה, הוא נחמד אבל אחרי תקופה של שימוש התחיל להזכיר לי את הסבון יסמין שלהם אז לא משהו מיוחד, קניתי אחד וזה הספיק לי.
לצערי החברה לא בדיוק מחדשת ריחות בליין הקבוע כך שכבר לא נשאר לי מה לקנות, מהדורת חגים האחרונה שיצאה להם לדעתי לא הייתה משהו ולא קניתי כלום. אומנם אני מאוד אוהבת אותם אבל אם לא יחדשו בעוד ניחוחות לא יודעת כמה אמשיך לקנות את הסבונים שלהם.
2. הסבון השני שייך לחברה Caudalie, דיברתי עליה כל כך הרבה! רק אציין שהסבון מריח ממש ממש טוב, לא מייבש את העור אבל לצערי נגמר מאוד מהר.
אומנם אני מאוד אוהבת את המוצרים של החברה, והסבון מעולה, אבל הוא די יקר יחסית לכמות ואני לא חושבת שהולכת להזמין אותו שוב.
3. עדיין בגזרת האמבטיה, Ro's Argan body conditioner של Lush, הוא מדהים! פשוט מוצר מושלם.
זה בדיוק כמו שזה נקרא - קונדישינר לגוף, שמים אותו במקלחת (אחרי הסבון) ולאחר מכן שוטפים עם המים (ללא סבון) וזהו, העור נשאר רך ונעים והריח מדהים (לאוהבי הריחות המתוקים), אין צורך להשתמש בקרם לחות בנוסף, הקונדישינר עושה את העבודה מצוין. שימו לב שהעור נשאר שומני ממש כמו אחרי חמאת גוף, לא בטוחה שכולם יתחברו לתחושה, לי לא הייתה בעיה עם זה בכלל, הוא נספג בסופו של דבר ומשאיר את העור נעים מאוד.
המוצר לא זול בכלל (16.5 פאונד ל 225 גרם או 27.96 פאונד ל 500 גרם), לי היה את המיכל של 225 גרם והספיק לי לבערך 3 חודשים (לא השתמשתי כל יום).
ניתן להזמין אותו לארץ מהקישור שצרפתי, האתר עושה משלוח לארץ, עלות המשלוח לחבילה עד 1 ק"ג הנה 9.95 פאונד ולחבילה בין 1 ל 2 ק"ג 17.95 פאונד. פרטים נוספים ניתן לקרוא בקישור הזה.
אני אישית מאוד אהבתי את המוצר וממליצה עליו, בטוח הולכת לרכוש לי עוד כמה כאלו רק אשתדל לעשות את זה באחד מהביקורים בחו"ל ולא בהזמנה כי המשלוח ממש לא זול.

מסירי איפור:

4. מספיק עם המקלחת, נעבור לטיפוח הפנים. רוצה להתחיל מהמוצר הכי הכי מתבזבז שלי שהוא גם ההולי גרייל שלי, וזהו הביודרמה.
נכון שבתמונה מופיע בקבוק אחד, אבל במציאות סיימתי 5!!!!! בקבוקים של 250 מ"ל תוך שנה!!!! זה מטורף כשאני חושבת על זה כי זה לא מסיר איפור היחיד שלי (וגם אחרים אני מסיימת בסיטונאות).
ביודרמה זה כל כך הרבה יותר ממסיר איפור, הוא גם מי פנים לפני איפור וגם אחרי תהליך סיום הסרת איפור, מסיר נהדר איפור עיניים שלא ירד עם שמן, (תכף נגיע לזה גם). המוצר הספציפי הזה מיועד לעור רגיש ולהבדיל מהרבה מוצרים עם יעוד דומה, פה אני ממש מרגישה את ההבדל, זה המוצר היחיד שלא שורף לי בעיניים ולא גורם לי לאדמומיות (יותר ממה שכבר יש לי).
אני לא קונה אותו בארץ אלא מזמינה מחו"ל כשיש מבצע. להלן האתרים שהזמנתי אותו מהם (בתקופת מבצעים בלבד אחרת הוא די יקר): eChemist ,Strawberrynet. כמובן שיש גם באתרים נוספים אבל לא נתקלתי באף אחד מהם במחיר נמוך יותר מאלו. (המחיר הנמוך ביותר אותו שילמתי על בקבוק 250 מ"ל הנו 5 פואנד ועל בקבוק 500 מ"ל 16.5 דולר)
5.  DHC deep cleansing oil - זהו שמן ניקוי והסרת איפור של חברה DHC שמקורה ביפן. השמן מ ע ו ל ה!!!! מסיר את כל האיפור, גם את העמיד בצורה מאוד יסודית. למי שלא יודע, שמים את השמן על עור יבש ובתנועות עיסוי מפזרים אותו על כל הפנים, אני משתמשת בו גם להסרת איפור עיניים. לאחר "העיסוי" אמורים לנקות את הפנים עם מגבת קטנה או צמר גפן ואז לשטוף במים, אני מדלגת על שלב ניקוי וישר שוטפת במים. לאיפור אין זכר, הפנים נקיות והכי חשוב לא מייבש את העור ועם זאת אין תחושה שומנית. אם להשוות לשמן ניקוי אחר, אז יש לי של בושיה, אומנם המרכיבים בשניהם שונים אבל בשורה התחתונה עם עושים עבודה זהה לחלוטין, מבחינת נוחות  הזמנה ומחיר אז עדיף את DHC מכמה סיבות:
א. האתר עושה משלוח לארץ (קישור בשם המוצר, שימו לב שהקישור למיכל של 70 מ"ל שזה מה שהיה לי, קיים גם 200 מ"ל, שזה מה שאני מתכננת להזמין להבא)
ב.  מחיר -  ללא מסים וללא עלויות שילוח לארץ, בושיה עולה 30 דולר ל 150 מ"ל, לעומת זאת DHC עולה 33 דולר למיכל של 200 מ"ל והמחיר כולל מסים ומשלוח.
האם אזמין אותו שוב? בהחלט כן!
6. Amazing Face Natural Lift and Sculpt Moringa Cleansing Balm של Emma Hardie  - עוד מסיר איפור, הפעם של אמה הארדי. כתבתי עליו בפוסט על קיט המוצרים של החברה שרכשתי ולכן לא ארחיב יותר מכמה מילות סיכום.
מאוד אהבתי את הקלינסר, עובד באותה צורה כמו השמן - שמים על עור יבש וכו' (מפורט בפוסט וגם כתבתי למעלה), לא מייבש את הפנים, ריח נעים ולא מבושם מדי.
האם ממליצה לקנות? המוצר לא זול (100 מ"ל עולה 58.52$, 200 מ"ל עולה 84.07 דולר), אם אין לך בעיה עם המחיר אז לכי על זה, המוצר באמת טוב. האם אני ארכוש אותו שוב? לגמרי מתכננת רכישה חוזרת, מחכה בקוצר רוח למבצע שווה כדי לקנות את המיכל של 200 מ"ל.
החסרון היחיד שמצאתי בו הוא שהקליסנר לא בבקבוק משאבה כמו ה DHC אלא במיכל שצריך להוציא עם היד, לפעמים כשצריך לקחת עוד חומר ויד מלוכלכת מאיפור זה די לא נוח, אבל החסרון הזה די זניח כי המוצר באמת מעולה.
7. First aid beauty face cleanser  - דיברתי על התרחיץ פנים הזה בפוסט Love you, love you not - summer 2015. התרחיץ מאוד טוב אבל לי הוא מתאים רק לקיץ כשהעור שלי יותר מעורב מאשר רגיל, בחורף קצת מייבש לי את הפנים. יכול להתאים למי שסובל מעור שומני יכול להתאים גם לחורף וגם לקיץ. בכל מקרה, מסיר נהדר את האיפור כולל איפור עיניים.
לא יודעת עדיין אם אקנה עוד כי מעדיפה מוצר שיתאים לכל השנה ולא היה עונתי בלבד.
טיפוח פנים, ידיים וגוף:

8. אז אחרי שסיימנו להתקלח ולהסיר איפור הגיע הזמן לשים קצת לחות. אתחיל מההולי גרייל שלי וזה השמן (איך לא...) של Caudalie - Divine Oil. דיברתי עליו כל כך הרבה שפשוט לא נשאר לי מה להוסיף, הוא מושלם, יש לא ריח מושלם, לכו תקנו אותו.
האם אקנה אותו? נחשו לבד...
9. ואם כבר קאודלי, אז מבטיחה שזה מוצר אחרון מהחברה, מדובר סורבה פנים שלהם - Caudalie-Vinosource Moisturising Sorbet. גם עליו דיברתי לא מעט, רק אוסיף ואגיד שסיימתי 3 טיובות של ה 10 מ"ל, וקניתי עוד 2 בגודל מלא (אחד מהם כבר סיימתי בערך חצי), מקווה שזה ימחיש כמה אני אוהבת את הקרם הזה. רק חשוב לי להגיד שלי אישית הוא קליל מדי לחורף (בכל זאת סורבה ולא קרם), העור שלי מתקלף בעונה הקרה ונאלצת להוציא את התותחים הכבדים.
10. שני המוצרים הבאים שייכים לחברה נוספת שאני מאוד אוהבת, זו חברה ישראלית "לבידו". על שני המוצרים גם כבר עשיתי פוסט "המוצרים שלי לסתיו/חורף" אז רק אפנה לשם.
המוצר הראשון של החברה הנו קרם גוף ארומתרפי עם פטשולי וניל חמאת שיאה ושעוות דבורים  - ריח חורפי מושלם (מתוק!), מלחח מאוד את העור, בקיצור מומלץ ביותר.
בינתיים לא קניתי כי יש לי הרבה אחרים אבל לא שוללת את האפשרות.
11. המוצר השני של החברה הוא קרם ידיים עם לבנדר, מאוד מאוד אוהבת אותו, כמו עם הקודם, טרם חידשתי את המלאי כי יש לי מיליון אחרים לסיים.
מוצרי היגיינה:

12. אני תמיד מנסה להשתמש בדיאודורנט שלא מכיל אלומיניום ואחרי הרבה חיפושים מצאתי את האחד שאני מאוד מאוד אוהבת וזהו דאודורנטי של  .Tom's צירפתי את הקישור שבו פירטתי עליו כל מה שאפשר, אני קונה אותו בסיטונאות ומשתדלת תמיד שתהיה לי רזרבה עד ההזמנה הבאה.
13. המוצר הזה שייך גם לחברת Tom's, הפעם מדובר במשחת שיניים וגם עליה פירטתי הכל בפוסט. לצערי בהזמנה האחרונה פשוט שכחתי להוסיף אותה לסל, בפעם הבאה בוודאות מזמינה כמה.
14. המוצר האחרון גם הוא בגזרת היגיינת הפה, הפעם מי פה של CB12. לראשונה התנסיתי במוצר כשקיבלתי אותו בקופסה של לוקפנטסטיק ואז הזמנתי עוד אחד בגודל מלא. מאוד אהבתי אותו ובהזדנות (או במילים אחרות כשיגמר העוזר) אזמין עוד.

וואו... איזה פוסט ארוך! לא מאמינה שסיימתי וזה היה רק חלק א' של מוצרים שסיימתי, בחלק הבא אדבר על מוצרי איפור (שם יש קצת פחות).

זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,

Lena





8 תגובות:

  1. תמיד כיף לקרוא אמפטיז! מזדהה לגבי הביודרמה

    השבמחק
  2. גם אני מאוד אוהבת לקרוא אמפטיז :) ללא ספק עשית לי חשק למוצרים של קאודלי כי הלכתי גם לקרוא את הפוסט המקיף והיסודי! שאפו!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!!! איזה כיף לשמוע :-)
      אני מכורה לקאודלי, הם מושלמים ומומלצים בחום!

      מחק
  3. איזה כיף לקרוא על DHC, ראיתי דעות לכאן ולשם בנוגע ליעילות ככה שדי התלבטתי. פתרת לי את הבעיה ובהחלט מתכוונת לנסות אותו בהזדמנות! כ"כ הרבה קאודלי- חלום!

    השבמחק
    תשובות
    1. DHC שלמות! מבואסת שלא הזמנתי בבלאק פרידיי האחרון, מחכה למבצע שווה הבא ואזמין את הגדול.
      קאודלי מושלמים!! ממליצה מאוד מאוד :-)

      מחק
  4. איזה פוסט מתוק!!! אהבתי בטירוף יפה שלי. הולכת לנסות פה כמה מהממתקים :)

    השבמחק