יום שבת, 9 ביולי 2016

Shine bright like a diamond

הי לכולם!!!

הפעם פוסט טיפה שונה מהרגיל, אני לא הולכת להמליץ או לא להמליץ על מוצרים אלא אעשה השוואה בין הרבה סוגים של הילייטרים כך שהמון קריאה לא תהיה פה. (לא להיבהל, לא כולם שלי, מזל שיש חברות שמוכנות להלוות מוצרים יוקרתיים חחחח).

מאוד השתדלתי לא להכניס לפוסט מוצרים שהיו במהדורה מוגבל, בסופו של דבר, כתבתי רק כאלו שיצאו ממש לאחרונה ועדיין יש סיכוי לקנות במידה ומישהי רוצה.
שימו לב, כל היילטרים שבתמונה מתאימים לגוון עור בהיר עד בינוני מינוס, חלקם מתאימים יותר לעור בתת גוון צהוב וחלקם לתת כוון וורוד.





יאללה, מתחילים :-)
אתחיל מהיליטרים שהם לדעתי הכי פופולריים בשנתיים האחרונות: ההילייטרים של בקה.
בתמונה אספתי את רוב הגוונים שקיימים, כמעט כולם חלק מהליין הקבוע שלה למעט פרסקו פופ שהיה בפלטה שיצרה ז'קלין היל עם בקה, כל מי שעדיין רוצה לשים את ידיה על ההילייטר, עדיין יכולה. ב .14.07 יוצאים 4 דואו של סומק והילייטר כאשר 2 מהם מכילים פורסקו פופ ושניים שמפיין פופ, להלן הלינק לרכישה (שימו לב שימכרו רק בספורה ולכן מי שרוצה להזמין לפה תצטרך להשתמש בשירותי שילוח)
אם תרצו לקרוא מה דעתי על הפלטה, ניתן לעשות זאת כאן.
קצת על ההילייטרים של בקה: הם מאוד פיגמנטיים ומאוד רכים, צריך לעבוד איתם ממש בעדינות, אני מאוד אוהבת את הפורמולה, נראית מאוד יפה על העור.
אני חושבת שמכולם, רוז גולד יתאים יותר לעור בתת גוון נייטרלי עד וורוד ופרסקו פופ יתאים יותר לתת גוון נייטרלי עד צהוב, כל השאר יתאימו לכל תת גוון.


Rose Gold:

Moonstone and Opal:


אחרי שסיימנו עם משפחת בקה, נעבור לשאר המוצרים. בתמונה הבאה, פרט לדיור (שאולי יש סיכוי עדיין לקנות אותו איפשהו בארץ), כל המוצרים אינם מהדורה מוגבלת וניתן להשיג אותם באתרים השונים.
לפני כשנה עשיתי פוסט על הדואו של שארלוט טילבורי, ניתן לקורא עליו בלינק הזה.
אם לנסות ולסכם כל אחד מהם בכמה משפטים אז הייתי אומרת שההיילייטר של דואו הכי עדין, יתאים לגוון עור בהיר עד בינוני מינוס בתת גוון נייטרלי או צהוב.
דיור יותר ורודוד סגלגל, אני חושבת שיתאים לבנות עם תת גוון נייטרלי וורוד. (לא חושבת שיתאים לעור כהה, עלול להיראות אפור אבל לא ניסיתי אז לא יודעת בוודאות).
ההייליטר של לאורה מרסייה הוא דיופ מושלם לאופל של בקה, את האיכות של בקה אני אוהבת יותר.
אחרון בתמונה זה ההילייטר המפורסם של לאורה גלר, גילדד האני. הוא מעט יותר זהוב משמפיין פופ, נראה מאוד יפה גם בתור הילייטר וגם בתור צללית.

הקבוצה הבאה משתייכת לאלו שפחות יקרים אך בעיניי הם טובים לא פחות.
המועדף עלי הוא המרי לומנייזר של דה באלם, זה היה ההילייטר הראשון שקניתי והוא מדהים, מתאים כמעט לכולם ובכל פעם שאני שמה אותו בפינה של העין, שואלים אותי באיזו צללית השתמשתי. הוא מאוד דומה למונסטון של בקה, רק פחות זהוב, אבל בסופו של דבר, על הפנים לא באמת יהיה הבדל משמעותי. מה שכן, לדעתי מתקבל יותר זוהר על העור מאשר המונסטון.
ההיילייטר הבא הוא חלק מדואו של סליק, אני מאוד אוהבת את הקונטור וגם את ההילייטר. בעיקרון הוא מיועד לגוון עור בהיר אבל לדעתי יתאים לגם עור יותר כהה משלי.
ההיילייטר עצמו די ורדרד, אני לא חושבת שיתאים לתת גוון צהוב אבל לא סגורה על זה ב 100% :-)
האחרון בשלישייה, זה הילייטר של אסנס, קיבלתי אותו מתנה מחברה ולא חשבתי שאוהב אותו, אבל חיכתה לי הפתעה. הוא הכי עדין מבין כולם אבל נראה מאוד יפה על העור. גם הוא בגוון סגלגל ורוד עם תת גוון קר.


השניים הבאים הם הכי פופולריים פה, כמובן אלו ההילייטרים של מאק. מי לא מכיר של סופט אנד ג'נטל?!
אז יש לי אותו והוא מהמם!
יש לו ברק מאוד יפה, מתאים כמעט לכל תת גוון ומיועד לבנות החל מעור בהיר עד בינוני.
הגוון השני זה לייטסקייפ, ההייליטר הכי בהיר במאק, הוא מאוד מאוד יפה, יתאים לגוון עור בהיר, הגוון שלו כמעט לבן אבל מחמיא.


ההיילייטר האחרון שאני הולכת לדבר עליו לא כל כך מוכר, זהו ה Radiant Sheen של דניאל סנדלר, ניתן לרכוש אותו באתר החברה, אבל המשלוח לישראל די יקר (20 פאונד), ראיתי שמוכרים את המוצרים של החברה בלוקפנטסטיק ובקאלט ביוטי, רק שלא מצאתי את המוצר הספציפי הזה.
למען האמת אני שמעתי עליו לראשונה מחברה שהביאה לי אותו, חייבת להודות שלא חשבתי שאוהב אותו כמו שאהבתי אחרי שעשיתי סווצ'ים.
הוא מאוד פיגמנטי ורך, אפשר להשתמש בכל גוון בנפרד או לערבב בין כולם.

שימו לב, 4 סווצ'ים ראשונה זה כל גוון בנפרד והסווץ' האחרון זה ערבוב של כל הגוונים יחד.



זהו בינתיים, מקווה שנהניתם,
אל תשכחו להשאיר תגובות ולהירשם לבלוג כדי לקבל עדכונים על פוסטים חדשים, בנוסף ניתן לעקוב אחרי בעמוד הפייסבוק שלי: Shimmer and Glam  ובאינסטגרם.
נתראה בפוסט הבא,

XOXO,

Lena

10 תגובות:

  1. וואוו😍😍 יש את הפוסט שלך ביותר מושקע?? מדהימה שלי!

    השבמחק
  2. בא לי מתוק עכשיו...
    יפה שהכנסת את אסנס לחגיגה היוקרתית הזו...

    השבמחק
    תשובות
    1. הפררו רושה לגמרי עושה תיאביון, הכי חקשה היה לצלם ולא לאכול חחחחח.
      ניסיתי לעשות פוסט שמכיל הכל מהכל ויקלע למקסימום טעמים, לכן אסנס שם והאמת, הוא לא רע בכלל :-)

      מחק
  3. מהרגע שראיתי את הפלטה של שרלוט כלום כבר לא עניין אותי, אני צריכה אותה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה שלה זה שלמות, אם יש מוצר שלא הייתי מוותרת עליו, זה הפלטה.

      מחק
  4. איזה פוסט כיפי ומהפנט!
    אני רוצה את כל המוצרים שבפוסט... זה לא הגיוני בשום צורה שהיא!

    השבמחק